...
Matai, tame ir problema, kad daug nugyvenau. Ir esme, dar nenumarazmejau, kad nesuprasciau, kad tik mesk reklamele, idek i piara pastangu, pinigu, dar ko nors ir bus tada kaip Ekranui su Siauliais (ar ten visos A lygos zvaigzdes zaidzia?), arba mums su Ekranu (galejo buti Atletas, Banga, Mazeikiai, etc.)
...
Per tas rekordines „Žalgirio“ rungtynes gal ir būtų atėję mažiau žmonių, jei tai būtų rungtynės su „Atletu“, bet ne ženkliai mažiau. Aš vis dar tikiu, kad tose rungtynėse svarbiausią vaidmenį vaidino visai reali galimybė sumušti lankomumo rekordą (žinant kad jis iki tol buvo visai mažas), o ne pažiūrėti „Ekrano“. Tai buvo proga net su futbolu nesusijusiems žmonėms pajusti, lyg tampa istorijos dalimi.
Na bet čia vienos iš nedaugelio šiumetinių rungtynių, kurios buvo tinkamai produktizuotos. O štai eilinėse rungtynėse šiokį tokį vaidmenį vaidina ir atvažiuojančios komandos vardas (tas pats Fullham'as labai geras, gal net šiek tiek kraštutinis to pavyzdys). Bet iš tos akivaizdžiai iškraipytos oficialiosios statistikos neatrodo kad Lietuvos futbolo klubų vardai ką nors ypatingai traukia. O gal čia kaltas klubų neigiamas požiūris į reklamą (kas vėlgi susiveda į UCCM pasiūlymą, kad norint pokyčių lygai mirtinai reikia piaro).