Remia lietuviai, bet galutinis žodis – kinų?
Finansinių saitų su Kinija turi ir viena Lietuvos futbolo flagmanių Marijampolės „Sūduva“.
Generaliniu Suvalkijos klubo rėmėju pastaruosius dvejus metus buvo valstybinė „Hikvision“ kompanija, besispecializuojanti vaizdo stebėjimo kamerų sektoriuje.
Rėmėjo vardu perkrikštytas ir Lietuvos vicečempionų namų stadionas.
Paramos sutartis galioja iki šių metų pabaigos, o derybos dėl jos pratęsimo pradėtos, bet kol kas nebaigtos.
„Situaciją su Kinija stebiu, nes užsiimame ne tik futbolu, bet ir verslu. Žinoma, visko gali nutikti, bet nesinori spėlioti, kas būtų, jeigu būtų. Pozicijas su savo rėmėjais derinome, galutinį atsakymą jie žadėjo duoti sausį“, – Delfi teigė ilgametis „Sūduvos“ prezidentas Vidmantas Murauskas, vadovaujantis ir statybos bei langų sistemų gamybos bendrovei „Sumeda“.
Kaip ir LKF atveju, paramą „Sūduva“ gavo per Lietuvoje registruotą „Hikvision“ įrangos tiekėjų įmonę, kurios vadovas – marijampolietis Andrius Dapkevičius.
Vis dėlto vienintelė bendrovės „BK grupė“ akcininkė, Registrų centro duomenimis, yra tos pačios „Hikvision“ atšaka Singapūre.
„Kiniškas yra tik prekės ženklas, o mūsų rėmėjai yra Lietuvos įmonė, kuri tiekia tą produkciją. Aš pats asmeniškai dar nė vieno kino nesu matęs. Tiesiog nežinau, kiek Kinija gali turėti įtakos sprendimui remti „Sūduvą“. Bent kol kas negirdėjau, kad paramos atsisakytų, bet jie turi savo valdymo struktūrą, sutarčiai patvirtinti reikalingos tam tikros vidinės procedūros“, – svarstė V. Murauskas.
Remiantis finansinėmis „Sūduvos“ ataskaitomis, 2020 metais „Hikvision“ parama sudarė 60 tūkst. eurų, o bendras klubo biudžetas siekė 1,8 mln. eurų.
Skaitykite daugiau:
https://www.delfi.lt/krepsinis/naujieno ... d=89090563