aš irgi manau, kad, jei Tiketos sistema yra tokia, kad bilietas spausdinimas yra po pardavimo, tai jų iš anksto negali prispausdint ir neparduot, nes tada automatiškai trūksta pinigėlio kasoje, susivelia apskaita ir t.t.
be to, jei į renginį bilietą bet kas gali nusipirkti kad ir mobiliuoju telefonu užsukęs į Tiketos puslapį, kam jiem spausdint bilietus? Juk jei jie atsispausdintų 1000 bilietų, jų apyvartoje iš karto mažėtų bilietų skaičius: pvz atsispausdina jie 1000 bilietų, parduoda 900 prie stadiono, o tuo tarpu visi likę bilietai - buvę interneto apyvartoj - parduoti. Tai, jei jie nebūtų iš anksto spausdinę, greičiausiai būtų pardavę 100 bilietų daugiau.
nežinau, ar tinkami čia pavyzdžiai, bet panašios problemos gali būt realios, mano galva.
O ir šiaip, man rodos, kad pasiruošia jie tų bilietų atspausdintų kažkiek (labai nedidelį kiekį). Bet tai kas iš to, kai eilėj matai 20 žmonių, o turi pasiruošęs 20 bilietų. Parduodi atspausdintus ir nežinai, kiek tuo pat metu spausdinti dar, nes neįsivaizduoji, kiek žmonių laukia (o jei nelaukia - kiek dar gali ateit)