Respublik
Pranešimai: 8675
Užsiregistravo: 2015 Bal 02 17:57

Re: FA Šiauliai

2020 Bir 26 01:04

Po mentorystės, futbolo trenerių verslo nepalaužė net karantinas
https://www.vz.lt/versli-lietuva/2020/0 ... karantinas

Individualių futbolo treniruočių treneriai, Darius Jankauskas ir Ernestas Pilypas, dar prieš paskelbiant ekstremalią situaciją Lietuvoje baigė mentorystės programą, kurios metu kartu su patyrusiu verslininku, jų mentoriumi, sustiprino savo verslą taip, kad jo nepalaužė net karantinas. Aiški strategija, išgrynintas konkurencinis pranašumas, išlaisvintas šiauliečių trenerių kūrybiškumas padėjo išlaikyti lojalius klientus net ir itin sudėtingomis sąlygomis.

Dariau, papasakokite apie savo individualių futbolo treniruočių „Futbolo PRO“ verslą. Kuo tai skiriasi nuo įprastų futbolo treniruočių?

Kartu su kolega Ernestu vedame individualias futbolo treniruotes vaikams ir profesionalams. Mūsų tikslas – identifikuoti futbolininkų silpnąsias puses ir jas patobulinti asmeninėse treniruotėse. Taip sukuriame palankią terpę spartesniam tobulėjimui. Padedame darželinukams žengti pirmuosius žingsnius futbole, patys jauniausi mūsų treniruočių dalyviai – ketverių, šešerių metų berniukai.

Visai netikėtai atradome ir naują veiklos kryptį – futbolo tematika pradėjome rengti gimtadienius. Vieno berniuko mamai paprašius suorganizuoti gimimo dienos šventę futbolo aikštelėje, ji buvo tokia sėkminga, kad sulaukėme daug skambučių su prašymu surengti daugiau šventinių treniruočių. Taip tai ir liko viena iš mūsų paslaugų.

Be to, noriu pasidžiaugti, kad esame sulaukę pripažinimo ne tik iš mūsų klientų, bet ir iš futbolo profesionalų. Tarp futbolo sezonų su mumis treniravosi Lietuvos nacionalinės rinktinės žaidėjai – Mantas Kuklys ir Domantas Šimkus, įvairaus amžiaus jaunimo rinktinių žaidėjas Sigitas Olberkis.

Atrodo, kad jums vystyti verslą sekėsi puikiai. O kodėl visgi prireikė mentorystės?

Aš priklausau nuostabiai bendruomenei, kuri yra susibūrusi VšĮ „Versli Lietuva“ įkurtame bendradarbystės centre „Spiečius“, Šiauliuose. Jau pabaigę „Verslios Lietuvos“ mentorystės programą nariai paskatino ir mane joje sudalyvauti. Net nedvejodamas priėmiau sprendimą pabandyti, kadangi verslas man buvo nauja sąvoka iš teorinės ir praktinės pusės. Žinoma, taip pat mane paskatino noras tobulėti ir žinių stoka.

Programoje dalyvavome kartu su kolega Ernestu. Mūsų mentoriumi tapo Gediminas Tamošaitis, UAB „Metal Production“ vadovas. Jau nuo pirmųjų susitikimų atradome bendrą kalbą, kartais užsikalbėdavome ilgiau nei buvome planavę. Man didelį įspūdį paliko tai, kad savo įtemptoje dienoje Gediminas visada atrasdavo laiko ir mums.

Jam esame dėkingi už kantrybę klausantis mūsų chaotiškų minčių ir idėjų, neįkainojamus patarimus bei provokacijas, kurios priversdavo sustoti, nusiraminti ir viską permąstyti iš naujo, už rūpestį, nuoširdų norą padėti, už tą žvilgsnį iš šalies, kuris mums buvo labai reikalingas.

Ką jums davė mentorystė?

Pirmiausia, sužinojom, kaip reikia tinkamai valdyti ir auginti savo verslą, kokių klaidų būtų galima išvengti atlikus tam tikrus žingsnius. Karu su mentoriumi nustatėme verslo stiprybes, sukūrėme verslo planą, bendromis jėgomis sugalvojome naujų idėjų verslo plėtrai. Atsirado konkretūs metų, mėnesio, savaitės tikslai. Gediminas davė impulsą ir paskatino imtis naujų procesų, kurie, tikimės, greitu metu atneš didesnių pokyčių mūsų versle.

Pasirašėme bendradarbiavimo sutartį su merginų futbolo klubu „Gintra“, tad iki karantino ir po jo merginos iš pagrindinės mokyklos komandos bei gimnazistės tobulins savo įgūdžius du kartus per savaitę kartu su mumis.

Prie mūsų prisijungė ilgametis draugas Vilius, kuris padeda spręsti visus vadybinius klausimus. Jam pavyko užmegzti derybas su vienu didžiausiu sporto prekių ženklų Lenkijoje – „4F“, tad tikimės su jais bendradarbiauti. Taip pat pradėjome kurti savo produktą, orientuotą į jaunųjų futbolininkų technikos tobulinimą, jį pristatysime visai netrukus.

Žinodami savo aiškų kelią, suvokę, kad galime daug daugiau, lengviau įveikėme ir karantiną. Suprasdami, kad reikia išlaikyti savo klientus, greit perorientavome veiklas ir treniruotes vedėme internetu. Sušvelnėjus karantino sąlygoms jas vedame lauke, taip pat jau vyksta ir individualios treniruotės. Klientų srautai nepasikeitė, per mentorystę pradėti projektai išliko, o mūsų verslas tik dar labiau sustiprėjo, nes žinome, kad galime greitai prisitaikyti prie kintančių sąlygų ir klientams pasiūlyti tokias paslaugas, kurios skatina jų lojalumą, norą sugrįžti.

Mentorystė – neįkainojama patirtis jauniems verslams, galimybė mokytis iš geriausiųjų, tai – nuostabios pamokos, kurios gali išgelbėti nuo kritinių ir dažnai pasitaikančių klaidų. Manau, kad mentorystės programa yra puikus, sutrumpintas kelias į sėkmę, kuriuo belieka tik pasinaudoti.

Respublik
Pranešimai: 8675
Užsiregistravo: 2015 Bal 02 17:57

FPRO Ball Mastery

2023 Rgp 06 16:51

https://www.youtube.com/@FPROplayersgear

Lietuviai prekiauja tuo, ko nėra visame pasaulyje: „Mes konkurencijos nebijome“
https://www.lrytas.lt/verslas/sekmes-is ... --27865578
Miglė Žemrietė

Nuo vaikystės futbolą žaidę šiauliečiai suaugę šio sporto ne tik neapleido, bet ir įkūrė su juo susijusį verslą, kokio dar nėra niekur pasaulyje. Lietuvių produktą perka ir amerikiečiai, ir europiečiai, ir australai, o vos kelerių metų verslas šiuo metu skaičiuoja milijoninę apyvartą.

Gimė unikali idėja

Šiauliuose gyvenančių Viliaus Petkevičiaus, Dariaus Jankausko ir Ernesto Pilypo per pandemiją įkurto startuolio sėkme gali būti sunku patikėti. Prieš daugiau nei metus lietuviai sukūrė vienintelį tokį futbolo kamuolio valdymo technikos treniravimo metodą pavadinimu „FPRO Ball Mastery“. Įsigiję jį, vartotojai gauna specialų kilimėlį ir prieigą prie mobiliosios programėlės.

„Mūsų tikslinė auditorija – 6–14 metų vaikai. Jie valdo kamuolį ant kilimėlio, kad lengviau suprastų pratimą, jo amplitudę. O visą progresą, treniruotes mato per mobiliąją aplikaciją“, – portalui lrytas.lt pasakojo V.Petkevičius.

Sukūręs savo profilį aplikacijoje, vartotojas treniruojasi pagal keturis skirtingus lygius, atlieka įvairius pratimus ir taip gerina savo įgūdžius.

„Vaikams sakome, kad svarbu gerai išmokti pratimus, neskubėti. Taip pat daug medžiagos duodame ir vaikų tėvams bei treneriams, kurie dirba su vaikais, aiškiname apie individualių pastangų svarbą“, – tikino V.Petkevičius.

Negana to, programėlę naudojantys vaikai varžosi ir tarpusavyje.

„Savo produktu prekiaujame 47 pasaulio šalyse, turime virš 20 tūkst. aplikacijos vartotojų. Jie konkuruoja tarpusavyje. Kiekvieną savaitę socialiniuose tinkluose ir aplikacijoje mes paskelbiame geriausių žaidėjų vienuoliktuką. Mėnesio gale vienas jų laimi prizą, susijusį su futbolu“, – tikino verslininkas.

Pagrindinė produkto mintis – parodyti vaikams, kad neužtenka tiesiog lankyti futbolo – reikia įdėti individualių pastangų, norint eiti profesionalaus žaidėjo link.

„Kilimėlis skirtas labai siaurai kategorijai – bazinių kamuolio valdymo technikos pratimų mokymams, kad vaikas kuo geriau išvystytų pagrindinius pratimus. Žaidžiant futbolą, yra daug sudedamųjų – aikštės matymas, sprendimų priėmimas, ištvermė – tai padaro žaidėją gerą. Bet vis tiek baziniai pratimai, kamuolio valdymas yra patys svarbiausi, juos reikia tobulinti nuo pat mažens“, – aiškino pašnekovas. „Vaikus skatiname per trumpą laiką treniruotis, įdėti pastangų, o tėvai džiaugiasi, kad vaikai mokosi atsakomybės, valios. Gauname tikrai gerų atsiliepimų“, – pridūrė jis.



Pirkėjai iš viso pasaulio

Idėja kurti programėlę ir specialų kilimėlį draugams kilo visai netikėtai.

„Mes visi esame iš Šiaulių, žaidėme futbolą nuo šešerių ar septynerių metų. Baigę mokyklą, du mano draugai, dabartiniai bendraįkūrėjai nuėjo profesionalių futbolo žaidėjų keliu, o aš pradėjau mokytis Anglijoje, ten futbolą žaidžiau universitete, vėliau grįžau į Lietuvą. Vienas mano partnerių, E.Pilypas, dar ir dabar žaidžia už Šiaulių pagrindinę vyrų futbolo komandą.

Visi trys norėjome toliau dirbti kokius nors darbus su futbolu, tad įkūrėme privačią akademiją, vaikus mokėme individualių futbolo technikų“, – prisiminė V.Petkevičius.

Tačiau smagius planus sugriovė pandemija.

„Visi vaikai pasiliko namuose, o mums vis tiek teko juos užimti. Iš pradžių pamokas vedėme nuotoliu, filmavome vaizdo treniruotes. Galvojome, kaip dar galėtume suteikti jiems žinių, nes vaizdo įrašų neužteko, reikėjo didesnio įtraukimo“, – kalbėjo pašnekovas.

Taip ir gimė pirmoji dabartinio verslo versija – buvo sukurtas specialus lipdukas, kurį vaikai turėdavo užsiklijuoti ant grindų ir ant jo daryti pratimus su kamuoliu. Šis lipdukas Lietuvoje itin išpopuliarėjo, tad treneriams teko sukti galvą, kaip dar būtų galima jį patobulinti.

„Pagalvojome, kad pats lipdukas nėra tvarus, be to, ne visi turi grindis – kai kurių žmonių namuose visur kilimai. Todėl perėjome prie kilimėlio. Prie jo labai ilgai dirbome, kol gavome tokią kokybę, kokią norime“, – prisiminė V.Petkevičius.

Šių kilimėlių ir su jais susietos programėlės pardavimai, galima sakyti, susprogdino internetą – lietuvių kurto produkto užsimanė vaikai iš viso pasaulio. Per pirmus metus pasiekta apie 3 mln. eurų apyvarta.

„Tarp mūsų klientų lietuvių – mažiausiai. Jie perka, bet produktas nėra labai pigus, tad kai kurie lietuviai nepripratę, jiems tai atrodo per brangus malonumas. Kaina – 160 eurų, į ją įeina programėlė ir kilimėlis. Daugiausia parduodame Europoje: Vokietijoje, Prancūzijoje, Anglijoje, Ispanijoje. Daug kilimėlių iškeliauja į JAV, Kanadą, Pietų Ameriką, Australiją“, – pasakojo V.Petkevičius.

Jau atsirado kopijuotojų

Visgi verslininkas pabrėžė: nors ir gali taip pasirodyti, viskas nesiseka kaip sviestu patepta. Tenka įveikti ir sunkumų.

„Kuo labiau augame, tuo daugiau problemų atsiranda, nes reikia išlaikyti produkto kokybę, reikia daug bendrauti su tiekėjais. Šiuo metu savo aplikaciją tobuliname taip, kad ji būtų labiau pritaikyta treneriams. Reikia rasti kokybiškų partnerių, nes mes neturime jokių investuotojų, viską pradėjome patys ir be jokių paskolų“, – pabrėžė pašnekovas.

Be to, su nemaža sėkme atsirado ir pirmųjų konkurentų – užsienio verslininkų, kurie, nukopijavę lietuvių idėją, jau ėmė pardavinėti panašius kilimėlius.

„Nuo mūsų jau pradeda kopijuoti. Bet mes tos konkurencijos nebijome, nesijaudiname, nes dedame labai daug pastangų, turime profesionalų, verslo plėtros žmonių, marketingo specialistų, programuotojų. Esame nusimatę daug planų augti į ateitį. Daugiau pasaulyje nėra nė vieno, kuris teiktų tokio pat lygio paslaugą. Pirmyn mus veda meilė futbolui. Labai nuoširdžiai mėgstame šį sportą“, – šyptelėjo V.Petkevičius.

Be kilimėlio ir aplikacijos internetinėje parduotuvėje galima įsigyti ir futbolo atributikos, pavyzdžiui, kojinių.

„Kadangi mes turime daug vartotojų, norime dar daugiau augti. Turime viziją prekiauti specifiniais futbolo rūbais, kad vaikai galėtų patogiai treniruotis. Taip pat svajojame įkurti futbolo maniežus individualiam treniravimuisi, kad treneriai treniruotų specifinius žaidėjus: ar vartininkus, ar puolėjus, duotų jiems tam tikrų pratimų. Manome, kad šios idėjos turėtų būtų įgyvendintos per kelerius metus“, – vylėsi pašnekovas.

Naujienų portalas lrytas.lt septintus metus tęsia projektą „Verslo genas 2023“ ir kviečia dalyvauti jaunus verslininkus, žmones ir komandas, kurie Lietuvoje drąsiai įgyvendina savo sumanymus ir svariai prisideda prie pokyčių šalyje. Projekte dalyvaujantys jaunieji verslininkai ir kūrėjai bus vertinami 7 kategorijose. Registracija į projektą vyksta puslapyje Verslo genas 2023.

Respublik
Pranešimai: 8675
Užsiregistravo: 2015 Bal 02 17:57

Re: FPRO Ball Mastery

2023 Rgp 06 16:58

Are Ball Mastery Drills a Waste of Time?

https://youtu.be/ZQbC8s0qj_4

Respublik
Pranešimai: 8675
Užsiregistravo: 2015 Bal 02 17:57

Re: FPRO Ball Mastery

2024 Bal 11 22:06

Lietuvos futbole – „naujas žaidėjas“: LFF sulauks ne tik finansinės injekcijos
https://www.lrytas.lt/sportas/futbolas/ ... s-31369764

LFF pristatė naują taurės turnyro generalinį partnerį. Juo tapo prekės ženklas FPRO. Tai interaktyvi individualių įgūdžių bendrovė, kuri apima tris pagrindinius elementus, kurie yra susiję su futbolo technikos gerinimu.

FPRO vadovas Darius Jankauskas atskleidė, kad jie LFF parems ne tik finansiškai, bet ir suteiks futbolo federacijai papildomos įrangos, kad jaunieji šalies futbolininkai galėtų gerinti asmeninius futbolo įgūdžius.

Su naujuoju partneriu LFF pasirašė vienerių metų sutartį.

Grįžti į