R.Čekavičius: "Futbolą stebi daugiau žmonių nei krepšinį"
2012 birželio 04 d.
http://www.fkekranas.lt/naujienos/r-cek ... i-krepsini" onclick="window.open(this.href);return false;
Kol šiuo metu "General Financing A lyga" yra trumpa pertrauka dėl rinktinių varžybų, proga pasidomėti, kaip sekasi lietuvišką futbolą populiarinti, dar galime vadinti, naujam projektui mūsų šalyje – Futbolo.tv portalui. Nuo šių metų sezono pradžios startavo nauja svetainė, o joje galime tiesiogiai stebėti internetu kiekvienas A lygos rungtynes. Apie šį projektą radijos stoties "Pulsas" eteryje laidos apie futbolą "FKE ritmu" metu kalbėjo futbolo.tv direktorius Rimvydas Čekavičius.
- Gal galite pristatyti Futbolo.tv kolektyvą?
- Mūsų komandą sudaro nemažai žmonių, ne visi dirba nuolatos. Turime tris komentatorius, jie keičiasi tarpusavyje priklausomai nuo rungtynių vietos. Dirba 4-5 operatoriai, jei rungtynės vyksta Vilniuje, dalis dirba ten, dalis kituose miestuose, kur žaidžiamos kitos turo rungtynės. Mūsų komandoje – 10-12 žmonių.
- Kada būtų galima laikyti projekto Futbolo.tv pradžią? Kaip gimė tokia idėja?
- Na, idėja kilo prieš pernykščio sezono pradžią. Su dabartiniu LFF generaliniu direktoriumi Edvinu Eimontu svarstėme, kaip padaryti Lietuvos futbolą labiau matomą ir viskas po truputį įsivažiavo. Pernai mūsų partneriais norėjo būti tokia italų kompanija, žadėjo suteikti viską, ko reikia šiam projektui, tačiau likus trims dienoms iki pernykščio A lygos starto paaiškėjo, jog jie daugiau kalbėjo, nei kažką padarė. Mes operatyviai, per likusį laiką spėjome paleisti Futbolo.tv į dienos šviesą. Tai čia ir galime vadinti mūsų startu. Po truputį tobulėjame, einame į priekį. Atnaujiname tiek techniką, tiek internetinę svetainę.
- Šiemet tikslas – tiesiogiai parodyti visas A lygos ir taurės turnyro rungtynes, kaip sekasi tai įgyvendinti?
- Tai ne tik tai. Daug dėmesio skiriame rungtynių santraukoms, interviu su žaidėjais, jog kuo daugiau žmonių juos žinotų, jog atėję futbolo gerbėjai į stadioną pažintų vieną ar kitą futbolininką. Tikslas – skatinti žmones stebėti futbolą. Kaip mums sekasi? Startas buvo kiek sunkokas, rungtynės vyko maniežuose ant dirbtinės dangos, čia nėra gerų sąlygų dirbti, tiek kalbant apie internetą, tiek apie filmavimo galimybes. Nuo gegužės mėnesio visi klubai pradėjo rungtyniauti savo pagrindiniuose stadionuose ir tos išvardintos aplinkybės išsisprendė.
- Galbūt yra statistika, kiek vidutiniškai žmonių stebi A lygos rungtynes Futbolo.tv svetainėje?
- Šioje vietoje norėčiau pasidžiaugti, nes mums tenka filmuoti ir krepšinį, ir LKL rungtynes. Tai bent jau iš turimų duomenų, futbolą stebi daugiau žmonių. Galbūt krepšinio sirgaliai yra labiau išlepinti, mėgsta stebėti rungtynes per televiziją, o ne internetu, tačiau futbolą žiūri tikrai daugiau žmonių, negu krepšinį. Mačus, kada rungtyniauja "Ekranas" – "Žalgiris", ar "Sūduva", "Šiauliai", stebi apie 4-5 tūkstančiai žmonių. Mes transliuojame LKL, BBL rungtynes, tad galime stipriausių komandų rungtynių duomenis palyginti su futbolo statistika.
- Galima teigti, jog šių keturių komandų – „Ekrano“, „Žalgirio“, „Sūduvos“, „Šiaulių“ – rungtynės sulaukia daugiausiai dėmesio?
- Būtent taip. Praėjusiais metais pagrindinių komandų mačus transliavo „Lietuvos ryto“ televizija, šiemet mums pavyko su televizija susitarti dėl retransliavimo, tad galime žiūrovams pasiūlyti ir šių komandų rungtynes, turime žiūrovų statistiką. Be abejo, tos komandos sulaukia daugiausia dėmesio.
- Prieš futbolo sezono pradžią turėjote preliminarius lūkesčius dėl šio projekto, ar jie pasiteisina?
- Pagal gautus Futbolo.tv lankomumo duomenis, jie mane tikrai nustebino. Tikrai nesitikėjau, jog tiek žmonių aplanko portalą, stebi apžvalgas, santraukas, interviu. Šis skaičius lyginant su pernai metais iššaugo du kartus.
- Visgi, tai komercinis projektas, kuris šiai dienai dar pelno greičiausiai neatneša, kada yra numatyta šio projekto sėkmė ir ar apskritai toks projektas Lietuvoje gali būti pelningas?
- Džiaugiamės, jog Lietuvos futbolo federacija domisi ir stengiasi dėl šio projekto, jog jis būtų sėkmingas. Investuoja į šį projektą, tiek finansiškai, tiek padeda patarimais, mokymais. Jau šiomis dienomis mums skambina, rašo rėmėjai, reklamos užsakovai, kurie nori būti matomi mūsų svetainėje. Iš esmės aš galvoju, jog jis jau yra sėkmingas. Kalbant apie projekto finansinę sėkmę, manau ne už kalnų ateis ir tokia diena, kada jis pasiteisins finansiškai.