Vilniuje futbolą žaidžiantis japonas susidūrė su problemomis bandydamas pasinaudoti „CityBee“: paslauga tiesiog nustojo veikti
2023.02.04 12:10
Marius Monkevičius
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1 ... ojo-veikti
Užsienio šalyje pagamintą vairuotojo pažymėjimą turintiems asmenims ne visuomet gali pavykti lengvai pasinaudoti kai kuriomis mūsų šalyje teikiamomis paslaugomis, pavyzdžiui, trumpalaike automobilių nuoma. Būtent taip nutiko Yukiyoshi Karashima, futbolininkui iš Japonijos, Lietuvoje žaidžiančiam jau ne pirmus metus. Interviu LRT.lt metu jis atskleidė staiga susidūręs su nepatogumais, norėdamas tapti „CityBee“ klientu ir laikinai išsinuomoti automobilį.
„CityBee“ paslauga pradėjo nebeveikti
Praėjusių metų pabaigoje iš Kauno „Hegelmann“ ekipos į Vilniaus „Žalgirio“ klubą perėjusiam Y. Karashimai Lietuva nėra visiškai svetima. Laikinosios sostinės komandoje japonas praleido du sezonus ir buvo vienas ryškiausių žaidėjų „Hegelmann“ komandoje. Kalbėdamas apie gyvenimą mūsų šalyje Y. Karashima atskleidė, kad persikėlęs iš Kauno į Vilnių bent kol kas dažniausiai naudojasi viešuoju transportu, o kai leisdavo oro sąlygos – ir elektriniu paspirtuku. „Kol kas nesinaudoju automobiliu Vilniuje, važinėju viešuoju transportu. Su juo viskas tvarkoje. Dar mėgstu naudotis paspirtuku. Kitas dalykas, lyginant su Japonija, Vilniuje taksi yra žymiai pigesnis“, – trumpai apie keliavimo įspūdžius su LRT.lt pasidalijo 26-erių futbolininkas.
Tiesa, anot sportininko, dar žaisdamas Kaune jis retsykiais sėsdavo ir prie „CityBee“ vairo. Tačiau pastaruoju metu ir dėl pačiam žaidėjui nesuprantamų priežasčių jis minėta paslauga pasinaudoti negali. „Pirmais metais Lietuvoje, kai gyvenau Kaune, aš galėjau naudotis „CityBee“ paslaugomis su japonišku vairuotojo pažymėjimu, tačiau dabar tai nebeveikia“, – tikino Y. Karashima.
Sudėtinga nustatyti tapatybę
„CityBee“ atstovė Justina Matuliauskienė LRT.lt kalbėjo, kad, siekdama užtikrinti klientų ir kitų eismo dalyvių saugumą bei valdydama galimas rizikas, bendrovė turi griežtą asmens autentifikacijos užtikrinimo procesą. „Registracija naudojantis mobiliąja programėle yra automatizuota, įskaitant ir vairuotojo pažymėjimų tikrinimą. Deja, nėra techninių galimybių patikrinti visų šalių vairuotojų pažymėjimų, tad kartais vartotojams užsiregistruoti savarankiškai nepavyksta. Tokiu atveju skatiname kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą ir užsiregistruoti mums padedant. Atsakingi kolegos gali paprašyti pateikti papildomus dokumentus asmens tapatybės ir vairuotojo pažymėjimo validumo patikrinimui“, – teigė „CityBee“ atstovė.
Pasak J. Matuliauskienės, pasitaiko ir tokių atvejų, kai sunku patvirtinti vairuotojų pažymėjimus ne tik skaitmeniniu būdu, bet ir susisiekus su klientu. Pavyzdžiui, kai yra naudojami kai kuriose valstybėse vis dar galiojantys popieriniai vairuotojo pažymėjimai. „Noriu pastebėti, kad savo klientų rate tikrai turime Japonijos piliečių, kurie sėkmingai naudojasi mūsų paslaugomis. Visgi negalime tiksliai pakomentuoti aprašytos situacijos, kadangi nėra nurodyti minėto asmens duomenys. Tad norėčiau paskatinti minėtą klientą susisiekti su „CityBee“ ir pasistengsime kuo operatyviau padėti“, – teigė bendrovės atstovė.