Respublik

Re: Lietuvoje rungtyniavę užsieniečiai

2024 Vas 29 18:11

Hugo transfermarkte nurodytas kaip baigęs karjerą.

Buvęs Vilniaus „Žalgirio“ legionierius H.Videmont paskelbė apie karjeros pabaigą
https://www.sportas.lt/naujiena/492826/ ... os-pabaiga

Buvęs Vilniaus „Žalgirio“ legionierius Hugo Videmont pranešė, kad baigia savo futbolininko karjerą būdamas vos 30-ies metų.

Buvęs „Clermont“, „Ajaccio“, Krokuvos „Wisla“, „Tubize“, „Žalgirio“ ir „Aktobe“ klubų saugas profesionaliai futbolą žaidė 13 metų.

„Žalgirio“ gretose prancūzas žaidė nuo 2019 iki 2021 metų ir Lietuvoje paliko ryškų pėdsaką. Paskutiniame savo sezone A lygoje H.Videmont per 35 rungtynes pelnė 17 įvarčių ir atliko net 14 rezultatyvių perdavimų.

Praėjusiais metais H.Videmont jau buvo kamuojamas traumų ir Kazachstano „Premier“ lygoje sužaidė tik 7 rungtynes. Galiausiai, praėjusių metų pabaigoje futbolininko sutartis su „Aktobe“ pasibaigė galioti, o dėl kelio traumos jis vis dar negali žaisti.

Būtent ši kelio trauma privertė H.Videmont priimti sunkų sprendimą – baigti futbolininko karjerą.

Respublik

2024 Kov 17 10:26

Time's running! Football professional is threatened with a long break
https://www.krone.at/3233757

The defender has now been without a club for over three months and has been without a club since his contract with Zalgiris Vilnius was terminated. “I’m used to it,” grins the 30-year-old. Serious postscript: “But I can’t explain it!”

In two seasons in Lithuania he won the double twice and also played internationally - with the club highlight Conference League. Nevertheless, his services don't seem to be really in demand. “Maybe there are just too many of my kind.” Does that mean? “Players who perform consistently but swim a little under the radar and are therefore less noticed,” said Pavelic.

The new settler keeps himself fit - and hopes to find a new club by the end of the transfer period across Europe. “There have been inquiries, but I have to look at the overall package, I have a family and fixed costs to pay.” There were discussions with teams from Poland and Hungary - which are still ongoing. “There may be an agreement,” says Pavelic.

In addition, teams from Austria's “zwa” league also came knocking, but from the Bundesliga there were none. “Then I have to be honest with myself that I’m probably no longer really interesting for certain teams.”

Respublik

2024 Bal 03 20:35

Bilinskio klubo trenerį iš Baltarusijos ir dalį komandos žaidėjų užpuolė klubo sirgaliai:

Lenkijoje sirgaliai sumušė garsų Baltarusijos trenerį – nepatiko klubo rezultatai
https://www.lrytas.lt/sportas/futbolas/ ... i-31249967

Įdomu, kad dieną prieš buvo paskelbta, kad treneris bus paleistas po sezono; Taipogi atsistatydino prezidentas.

Grįžti į